اخبار

نقد و بررسی حرفه‌ای 7 اکشن فیگور شگفت انگیز که در سال جاری معرفی شدند

7 اکشن فیگور شگفت انگیز که در سال جاری معرفی شدند

اکشن فیگورهای جذاب

همه ساله دوست‌داران و کلکسیونرهای فیگور و اکشن فیگور در انتظار پرده‌برداری از تولیدات جدید کمپانی‌های مطرح مارول، دی سی، نکا (NECA) و … هستند، که با محصولات خاص و جدیدشان آنان را سورپرایز می‌کنند. سال 2024 نیز برای طرفداران فیگور و اکشن فیگور سال هیجان‌انگیزی خواهدبود زیرا به مناسبت سالگرد 40 سالگی برخی انیمیشن‌ها مثل ترانسفورمرز و لاک پشت های نینجا، اکشن فیگورهای خاص و جذابی معرفی شدند. این اخبار برای دوست‌داران این شخصیت‌ها و کلکسیونرهای فیگور و اکشن فیگور بسیار خوشحال‌کننده‌است و بیشتر آنان نظرات مثبتی در مورد کیفیت و طراحی اکشن فیگورهای 2024 داشتند. برخی از پرطرفدارترین کالکشن‌های 2024 را بررسی خواهیم کرد تا ویژگی‌ها و ابعاد مختلف این محصولات را به شما معرفی کنیم.

اکشن فیگورهای ترانسفورمرز در چهلمین سالگرد این برند جذاب!

اکشن فیگورهای ترانسفورمرز 2024

سری انیمیشن‌های ترانسفورمرز (Transformers) بدون شک یکی از نوستالژی‌ترین کارتون‌های دوران بچگی اغلب ماها هستند. در سال 2024 به مناسب 40 سالگی استودیو ترانسفورمرز، سری جدیدی از اکشن فیگورهای کاراکترهای ترانسفورمرز با طراحی خاص و جدید به بازار عرضه شدند.

اکشن فیگورهای ترانسفورمز در سری‌های مختلف studio series، Bumblebee، Cybertron، Transformers: The Movie، Transformers: Rise of the Beasts و… عرضه شدند که در ابعاد مختلف 3.5، 4.5، 6.5 و 8.5 اینچی طراحی شده‌اند و برای بالای 8 سال مناسب هستند. ویژگی جالب و متمایز این اکشن فیگورها این است که درست مانند شخصیت‌های ترانسفورمرز قابلیت تغییر شکل دارند و باتوجه به راهنمایشان می‌توانید ربات ترانسفورمز خود را به یک ماشین یا کامیون تبدیل کنید. به علاوه برخی شخصیت‌ها نیز با شمشیر و اکسسوری‌های خاص خود طراحی شدند که جذابیت آن‌ها را چند برابر کرده‌است.

اکشن فیگورهای لاک پشت های نینجا، نمونه‌های از طراحی‌های اولیه این شخصیت‌ها

اکشن فیگور لاک پشت های نینجاسال 2024 فقط چهلمین سالگرد ترانسفورمرز نبود، بلکه، سازندگان سری لاک پشت های نینجا برای گرامی‌داشت 40 سالگی تولید این انیمشین جذاب، سری اکشن فیگورهایی‌هایی را که برگرفته از طرح اولیه یکی از سازندگان لاک پشت‌ها، کوین ایستمن بود، ارائه کردند. این سری اکشن فیگورهای ساخت playmate toys برای کودکان بالای 4 سال مناسب هستند.

البته 2024 برای طرفداران اکشن فیگورهای لاکپشت‌های نینجا سال پرباری بود. در کنار این اکشن فیگورها، دو سری‌های دیگر نیز با الهام از فیلم لاک‌پشت‌های نینجای جهش‌یافته نوجوان: آشوب جهش‌یافته در سال 2023 ساخته شده‌است. طراحان فیگور این بار مدل‌های جدیدی از دوران کودکی و نوجوانی لاک پشت‌های نینجا طراحی کردند که بسیار بامزه و خاص هستند. در کنار لاک پشت‌ها، اکشن فیگور استاد اسپلینتر و برخی شخصیت‌های منفی داستان نیز به بازار عرضه شدند.

اکشن فیگورهای جنگ ستارگان سری Epic Hero

اکشن فیگور جنگ ستارگانبا گذشت سال‌ها از سری فیلم‌های جنگ ستارگان، شخصیت‌های این فیلم همچنان محبوبیت زیادی میان کلکسیونرهای اکشن فیگور و فیگور دارند. امسال نیز هازبرو، غول اسباب بازی سازی جهان، سری‌های جدید از اکشن فیگورهای جنگ ستارگان را عرضه کرد که برای کودکان بالای 4 مناسب هستند و 4 اینچ یا حدودا 10 سانتی‌متر طول دارند.

در سری لانچ اولیه، شرکت هازبرو 6 فیگور اصلی را ارائه داد که عبارتند از:

  • Ahsoka Tano
  • Luke Skywalker
  • The Mandalorian
  • Darth Vader
  • Grogu
  • Stormtrooper

در سری اکشن فیگورهایDeluxe خود، هازبرو دو شخصیت دیگر به نام‌های Paz Vizsla و Sabine Wren را نیز به بازار عرضه کرد. طرفداران این سری احتمال می‌دهند که در پاییز امسال نیز هازبرو سری‌های جدیدی از شخصیت‌های جنگ ستارگان را منتشر کنند.

منتظر اکشن فیگور کارنیج در ماه‌های آینده باشید!

اکشن فیگور کارنیج مارولاستودیو مارول با همراهی هازبرو خبر از عرضه یک اکشن فیگور و خاص و جذاب در جولای 2024 داده‌است؛ اکشن فیگور کارنیج!  این اکشن فیگور حدودا 8.5 اینچ (حدودا 22 سانتی‌متر) طول دارد و حدود 20 نقطه حرکتی دارد که اجازه می‌دهد تا آن را به حالت‌های متفاوت در بیاورید و تغییر دهید. در بسته بندی این محصول یک سر جداگانه و بازوهای مختلفی قرار دارد که روی اکشن فیگور سوار می‌شوند.

ظرافت طراحی و دقت در ساخت این اکشن فیگور به قدری‌ست که آن را به یک هدیه هیجان انگیز برای طرفداران سری ونوم تبدیل کرده‌است. به خاطر داشته‌باشید که اکشن فیگور کارنیج به دلیل داشتن قطعات ریز برای کودکان بالای 4 سال مناسب است.

سری جدید اکشن فیگورهای مگامن

مجموعه انیمیشن مگامن (Megaman) یکی از سری‌های جذاب انیمیشن‌های کودکانه ابرقهرمانی بود که اغلب کودکان آن را بسیار دوست دارند. این بار شرکت JADA Toys، سری جدیدی از اکشن فیگورهای مگامن را به بازار عرضه کرده است که برای کودکان بالای 13 سال مناسب است.

در کنار مگامن 5 شخصیت دیگر از این انیمیشن نیز به بازار عرضه شده‌اند و تمامی این اکشن فیگورها درون بسته‌بندی همراه با یک سر و دو دست قابل تعویض و اسحله مخصوص شخصیت قرار دارند. این اکشن فیگورها حدودا 4.5 اینچ یا 12 سانت طول دارند و از پلاستیک بسیار باکیفیت نیز ساخته‌ شده‌اند که به آن‌ها اجازه می‌دهد تا اکشن فیگور را به حالت‌های مختلف در بیاورند.

سوپر ماریو، شخصیت دوست داشتنی هر کلکسیونر!

اکشن فیگورهای سوپر ماریواز میان فیگورها و اکشن فیگورها، سوپرماریو و تن تن همیشه جز شخصیت‌های نوستالژیکی هستند که همه به آن‌ها علاقه دارند. این بار نیز کمپانی JAKKS PACIFIC کالکشن جدیدی از اکشن فیگورهای سوپر ماریو در دو سایز 2.5 اینچی و 4 اینچی عرضه کرده که برای بالای 3 سال مناسب هستند.

سری فیگورهای سوپر ماریو، تمام شخصیت‌های دیگر از جمله لوییجی، یوشی و گومبا را نیز به همراه دارد و می‌توانید یک ست کامل از این فیگورها را برای خود یا فرزندتان تهیه کنید. به علاوه این سری فیگورها 4 نقطه حرکتی دارند از ناحیه شانه، لگن، زانوها و سر متحرک هستند و قابلیت تغییر وضعیت دارند.

سری جدید فیگورهای 6 اینچی پوکمون

اکشن فیگور پوکمونشرکت JAZWARES این بار خلاقیت خاصی را چاشنی طراحی شخصیت‌های پوکیمون یا پوکمون کرده‌است و اکشن فیگورهایی به شدت جذاب و زیبا عرضه کرده که برای علاقه‌مندان به بازی و انیمه پوکمون بسیار جذاب هستند. این سری اکشن فیگور در طرح‌های بسیار متنوعی عرضه شده‌اند و هر اکشن فیگور از 15 نقطه مختلف قابلیت تغییر شکل و حالت دارد. همچنین هر اکشن فیگور یک پایه نگه‌دارنده دارد که برای قرار دادن آن‌ها در دکور بسیار مناسب است.

سخن آخر

با نگاهی به لیست اکشن فیگورهای 2024 می‌بینیم که محصولات هیجان انگیزی در این سال عرضه شده‌اند و برخی نیز در ماه‌های آینده به بازار خواهند آمد. قطعا صبر و انتظار برای این کالکشن‎‌های خاص و بی‌نظیر ارزشش را دارد. کلکسیونرهای مشتاق می‌توانند سری‌های جدید جنگ ستارگان، لاک پشت‌های نینجا، ترانسفورمرزف سوپرماریو و… را در سال 2024 خریداری کنند. البته در کنار این اسباب بازی‌های پرطرفدار، فیگورهای متنوعی برای دوست‌داران هری پاتر، اکشن فیگورهای دی سی ساخت کمپانی معروف مک فارلن و فیگورهای جذاب هیروباکس نیز عرضه شده‌اند که می‌توانند انتخاب‌های بی‌نظیری برای کلکسیونرها باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *