اینفوگرافیک

راهنمای انتخاب اسباب بازی برای کودکان نوپا؛ والدین این خطرات را در نظر بگیرند

انتخاب اسباب بازی برای کودکان نوپا

مرکز اورژانس جهانی می‌گوید سالانه بیش از 217 هزار کودک در سراسر جهان به دلیل آسیب‌های ناشی از اسباب بازی، روانه اتاق‎های اورژانس می‌شوند. در ادامه این آمار هولناک آمده که بیشتر این صدمات شامل آسیب‌های چشم، خفگی با اسباب‌بازی‌های کوچک و افتادن از سواری‌های کودکانه مانند دوچرخه و اسکوتر یا تصادف با آن‌هاست. در حالی که جامعه آماری کودکان صدمه‌دیده توسط اسباب بازی‌ها بسیار بزرگ است، با این حال جالب است بدانید آسیب‌های مربوط به اسباب‌بازی از قابل پیشگیری‌ترین موارد هستند.

اگر به تازگی یک عضو جدید به خانواده‌تان اضافه شده، دانستن نکات خرید اسباب بازی برایتان ضروری است. اینفوگرافی زیر راهنمای انتخاب اسباب بازی برای کودکان نوپا است که به کمک اطلاعات آن می‌توانید کودک دلبندتان را از خطر‌های احتمالی دور نگه دارید.

اینفوگرافی آموزش خرید اسباب بازی برای کودک

سوالات متداول

پاسخ به همه مواردی که شما پرسیده‌اید

در انتخاب اسباب بازی برای کودکان نوپا به چه نکاتی توجه کنیم؟

جنس اسباب بازی، اندازه، نحوه کار کودک، قابلیت‌ها و ایمنی اسباب بازی مهم‌ترین مواردی هستند که در انتخاب اسباب بازی برای کودکان نوپا باید به آن‌ها توجه کنیم.

بهترین اسباب بازی مناسب کودک ۱۵ ماهه چه ویژگی‌هایی دارد؟

اسباب بازی های مناسب کودکان 15 ماهه باید بزرگ‌تر از لوله دستمال کاغذی رولی باشد و قطری بیشتر از 3 سانتی متر داشته باشند.

چطور اسباب بازی برای بچه دو ساله انتخاب کنیم؟

در انتخاب اسباب بازی برای بچه دو ساله باید به علایق کودک، جنس اسباب بازی و توانایی کودک در درک چگونگی کار با اسباب بازی توجه کرد.

اسباب بازی مناسب کودک ۲۰ ماهه چیست؟

پازل و جورچین، مکعب‌های آموزشی و کتاب‌های صوتی بهترین اسباب بازی مناسب کودک 20 ماهه به شمار می‌آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *